Făt Frumos cu ... coş în frunte

Ei ... dragii moşului, pe vremea când eram eu tânăr, cam în aceeaşi perioadă cu povestea reală a argintiului ca morcovul, pe atunci aveam şi problemele tinereţii! Este vorba despre preacunoscuta acnee, sau pe limba puştanilor (şi nu numai) COŞURILE!

Ele fac parte din viaţa oricărui adolescent, pe unii putând să-i urmărească năpasta până la adânci bătrâneţi! 

Am făcut şi eu parte din categoria tinerilor acneici! (cum sună asta "tineri acneici"... Asociaţia alcoolicilor anonimi... sau acneicilor anonimi? ;) ) Chiar şi acum la (numai) 30 de primăveri, îşi mai face apariţia câte un monstru de coş de îţi e mai mare dragul! 

"Drag" ... da da! Că te pregăteşti şi tu ca tot OMUL matur, trecut de problemele pubertăţii (acum cu probleme gen... pilozitatea excesivă pe faţă, iritarea teneului după ras de parcă te-ai ras cu lama de buldozer), de o ieşire în oraş ori de o întâlnire cu o frumoasă domnişoară căreia i-ai făcut curte ceva vreme ... şi .. taman acu' "preaminunatul" coş se aşează mândru în locuri strategice precum: frunte, nas sau bărbie! Locuri unde, orice ai face tu, NU poţi să faci să dispară prea uşor muşteriul gogonat! 

Frumos nu? Nu i-ar fi aşa puţin... că îi batem obrazul şi îl luăm la ocară şi la spurcat cum făceau babele pe vremuri! Ce? Nu ştiţi metoda "spurcatului"? V-aş povesti eu aici dar îmi e teamă că metoda este trecută la secţiunea Leacuri Băbeşti şi ... scârboase pentru tenul fin al cititorilor mei. 

În tinereţe am apelat la o multitudine de medici dermatologi, care mai de care oferindu-mi soluţii MIRACULOASE pentru "rezolvarea" definitivă a problemei acneeice. Ba crema X, ba soluţia preparată NUMAI la farmacia Y ... şi aşa mai departe. Cum bine vă daţi seama niciuna din metodele lor nu a mers! Cel puţin nu pe tenul meu!.

Poate cea mai eficientă metodă de a scăpa de acnee, pentru mine, a venit chiar de la ... babe! Adică de la bunica! Ţin minte că prepara o ... leşie, ardea două lemne de brad, sau de pin... şi cenuşa lor o fierbea, iar cu acea fiertură ne spăla pe noi, aştia la care ne dăduseră mustăţile! Ca prin farmec ne treceau coşurile. Şi ne trecea şi mătreaţa din cap de eram curaţi ca Feţii Frumoşi din poveştile lui Creangă!  Ce vremuri îndepărtate! Adevărată magie .. PAROL! 

Acum nu cred că mai există cineva care să folosească leşia! Nici nu ar avea de ce, pentru că există produse care conţin ingrediente active naturale! Acum ai la îndemână o gamă întreagă de cosmetice care mai de care mai bune! 
Eu pot să recomand, dintre produsele pe care le-am şi folosit, produsele româneşti de la Farmec
Am mai recomandat şi am să le mai recomand ori de câte ori voi avea ocazia! Nu de alta, dar, gama Gerovital Plant Stop Acnee, chiar face minuni! Nu am folosit eu toate produsele din gamă dar, acum îmi pare rău că mi-am uitat creionul corector (sau Baton Corector) acasă. De cele mai multe ori, acesta m-a salvat rapid din situaţiile posibil jenante.

Ia uite că vorbeam de coşuri... până să termin eu frumosul articol, m-am şi ploconit cu un monstru pe frunte! Şi acum, ce mă fac eu fără baton corector? Şi bunica, e la mai bine de 2000 de km distanţă! Uff ... greu greu! 
Cred că am să apelez la cea mai ... empirică metodă şi am să-l "descânt" pe dumnealui coş! Până mâine, SIGUUUUR o să am pielea curată ca un posterior de bebeluş! 

Articol scris pentru SuperBlog 2013
Sursă imagini: Google şi SuperBlog 2013








Lasa aici comentariul tau!
Multumesc!