Hai cu mine!!!

"Puterea parteneriatului în blogosferă"

Acesta este titlul penultimei probe din competiția SuperBlog2013!

Pentru mine este probabil cea mai grea probă. Sunt oarecum TOTAL pe dinafară la acest subiect! 

Ce înseamnă parteneriat? Ce îmi iasă mie din asta? Offf... ce întrebări!

Pentru mine blogging-ul este un fel de jurnal personal! Da, pot spune că am avut și am parteneriate, dar de fiecare dată nu urmăresc CEVA anume ... gen câștig material, sau vreun beneficiu! 
Mi-ar plăcea ca „munca” mea să fie apreciată și să câștig și câte ceva din Blogging dar ... nu asta este scopul principal al blogului meu! 

Nu am un blog de nișă, nu scriu țintit, nu scriu pentru ceva anume! Scriu  atunci când simt și atunci când am chef! 

Competiția SuperBlog 2013 m-a făcut ... mai competitiv cu mine însumi, mai exigent și mai atent cu scrierile mele! Chiar dacă uneori sunt total aiurea „poveștile” mele ... sunt ale Mele și vreau să le împărtășesc cu cine are plăcerea și curiozitatea de a citi CapraMea

Să revenim totuși la parteneriat! 


Cu toții știm că este bine să avem parteneri! Încă de mici ne căutăm parteneri. Parteneri de joacă, apoi pe la liceu vrem partenere de „joacă”; mai târziu partenere de viață ... (zic).
În orice DOMENIU am căuta, vom găsi parteneriate! De la binecunoscutele parteneriate de afaceri până la parteneriate non profit! 

De ce ar fi aceste parteneriate benefice? 

Păi, poate eu am un produs foarte foarte bun, dar nu am know-how-ul pentru a-l promova și nici „timpul” (material vorbind) necesar pentru a face lucrul acesta! Așa că apelăm la PARTENERI! Nu?

Sau... promovarea unui concert! La fel: are nevoie de parteneri! Perteneri media, parteneri care sunt sponsori ș.a.m.d. 

În lumea blogging-ului cred că parteneriatul este o metodă utilă pentru o mai bună vizibilitate în lumea virtuală! 

Ca un exemplu de „parteneriat” blogosferic aș putea da site-ul www.zelist.ro pentru că aduce la aceeași „masă” o sumedenie de bloggeri și nu numai! 

De fapt, cred că parteneriatele în general se fac pentru o mai bună „VIZIBILITATE” :) ! (în orice domeniu ar fi acel parteneriat :) ) 

Așa că  mă (vă) întreb: CINE VREA să ne vedem BINE? :) 


Surse imagini: google

Lasa aici comentariul tau!
Multumesc!