Ca de la Moș la Moș

Apoi, dragul Moșului...

Auzi... nu mai bine ne tutuim?
Nu de alta da tu Moș, eu Moș... Ce rost are să te iau așa... de sus!?

Nu mai bine deschid eu sticla aia bună? Cu ce ne place nouă .. la moșnegi?
Conținutul, și el e vechi, dar nu foarte vechi că ne strică la stomac!
Auzi .. "Tinere", îmi permiți să-ți zic așa nu? ... Așa .. ce ziceam!?!
Da, ziceam de sticla aia cu ceva BUN .. sau cum îi place lu' nepotu'meu să-i zică ...LAPTE DE MAMĂ!

Așaaa ... ahhh .. ce bun eee! Ei? Ce zici? Are nepotu'meu gusturi bune nu?
A învățat de la ăl bătrân ... adică IO :)

Auzi, da' ... știi ceva? Că tu ești Moșul cel Darnic și Bun ... nu îi aduci și lu' Țâcă ăsta de nepotu-meu o bucurie? Acolo .. ceva mic micuț! Io... nu mai vreau nimic! Sănătate să fie și putere să mă descurc singur cât m-or mai duce săracele oase!

Auzi, hai să nu ne întristăm! Știi ce zic? Cred că nepotu'meu s-ar bucura dacă ar primi cado' ... de la MOȘU' tot ceva așaaa cu semnificație, parcă am văzut eu undeva... pe internetul ăla, o carte... cum îi zice domn'le ... AHA! Am găsit! Ete colea, îi spune : „Crăciunul în cele mai frumoase povestiri”!

Cred că tare s-ar mai bucura să primească minunăția asta de carte! 
Are mai mulți autori auzi! Sigur nu o să se plictisească! 

Ce scrie colea' ?  Charles Dickens! Phtiuuuu drace! Unul din autorii preferați ai lu' nepotu'meu auz! 

Auzi bre Tinere ... așa... ca de la Moș la Moș... ia adu-i tu lu' nepotu'miu o mașină tare, sau un laptop, sau ceva mai de valoare... sau trage tu cu urechea și vezi de ce are nevoie, că dau eu fuga colea pe internet la Nemira și comand singur cartea! 

Hai, mai ia o gură de Lapte de Mamă și întinde-o că poate ai treabă și eu te rețin! 

Aaa... nu ai treabă? Păi zii mă taică așaaa că te pun eu la treabă mintenaș... ete colea putina de varză, tre să o spălăm și să pitrocim varza, că acu' vine Crăciunul și mă găsește fără varză pentru sarmale! 

Hait, stai așa! Păi nu ești TU Crăciunul? Ho Ho Ho .. ca să mă iau și eu după tine! Dă-o ... naibilui de varză că dacă ești aci, mai turnăm un păhărel de Lapte de Mamă și varza 'oi face-o io' altă dată! 

Hai că-mi ești simpatic Moșule! 

Bea cu mineeeee! (unde am auzit eu asta ... hmm ce contează) 
Bea cu mineeee!!! 

după un timp.... 

Auz, băăă Moșuleee! Ce făcuși breeee te îmbătași? Ha Ha Ha Ha ... băăă io te-am avertizat că Laptele de Mamă te face cui, da' tu: BETMEN BETMEN ... 
Bine că nu pitrocirăm varza, că acu te dreg! O cană de zeamă de varză și până în ajun .. îți trece de mahmurelă! 


Reporter de Gardă la Polu' cu Moși: Moș EU!

Articol scris pentru competiția SuperBlog 2013
Sursă imagini: SuperBlog.eu si Antena3

One Response so far.

  1. Numai nepotului i-ai cerut cadouri? Nu ai nevoie si tu de ceva acolo care sa te unga pe sufletel? O atentie, o maslina? :))

    Si te rog sa ma lamuresti ce e ala Lapte de Mama, ca tare mi-s dezgustata de la vorba asta! Sper sa aiba alt inteles :))

Lasa aici comentariul tau!
Multumesc!