Din curtea copilariei

Și ... dragii moșului, după cum vă povesteam, din când în când, se înâmplă ...minunate CONCURSURI! 

Nu nu, nu organizez eu NIMIC! Eu doar vreau să vă povestesc astăzi despre un concurs organizat de Toyota. Concursul acesta se adresează copiilor sau nepoților voștri.

Așa că mă autodeclar AMBASADOR al acestui concurs numit: "Dream Car Art Contest"

Este un concurs de zburdălnicie pe o foaie de hârtie.
Adică: inspirați copiilor voștri  deseneze mașina visurilor lor! 



Cu desenul nu prea le am eu .. dar cum la Prima probă din SuperBlog 2013 am DESENAT pentru Toyota, vă sfătuiesc și pe voi dragi părinți și dragi bunici  să vă înscrieți copiii talentați la Competiția organizată de Toyota! 

Premiile sunt cu siguranță tentante.
Categoria I de participanti: 
 - Aur: Tableta Allview Viva Q7 
 - Argint: Telefon Mobil Allview A4 All white 
 - Bronz: Set pictura in tempera incepatori 
Categoria a II-a de participanti: 
 - Aur: Tableta Allview Viva Q7 
 - Argint: Telefon Mobil Allview A4 All white 
 - Bronz: Set pictura in tempera incepatori 
 - Premiu special Toyota: Materiale promotionale Toyota 
Categoria a III-a de participanti: 
 - Aur: Tableta Allview Viva Q7 
 - Argint: Telefon Mobil Allview A4 All white
 - Bronz: Set pictura in tempera incepatori 
Categoria speciala: - Premiu special Toyota: Materiale promotionale Toyota

Așadar vor fi trei categorii de vârstă:
(1) Sub 8 ani 
(2) Intre 8 - 11 ani 
(3) Intre 12 - 15 ani



Cel mai tentant premiu pentru copilul tău este EXCURSIA ÎN JAPONIA
Cu siguranță este un concurs ce poate aduce împlinirea un vis frumos! 

După cum ați văzut mai sus, am încercat marea cu degetul în ale desenului, dar desenul meu este văzut prin ochii unui .. "copil mare", cu siguranță un copil s-ar descurca de 1000 de ori mai bine decât mine.

Pe vremuri, când eram copil, am participat la mai multe olimpiade de desen artistic, până prin clasa a 6-a eram talentosul familiei, luam premiu după premiu. Ce s-a întâmplat ... habar nu am! Poate am dat de alte pasiuni, mai puțin creative. Cert este că niciodată nu m-am depărtat prea tare de desen! În timpul liceului mi-am dezvoltat aptitudini de Desen Tehnic. Și acum îmi este dor de acele vremuri ale copilăriei, atunci când desenam ... artistic, când și eu zburdălniceam cu pensula pe hârtie.

Ei .. dragii moșului, poate vremea mea de a desena ... copilărește s-a dus, dar copiii voștri cu siguranță au acum o șansă magnifică de a câștiga singuri o vacanță de vis.

Mai multe informații despre competiție și progamul concursurilor le găsiți pe site-ul Toyota.


Acest articol a fost scris pentru competiția SuperBlog 2013

Lasa aici comentariul tau!
Multumesc!