Epilatauru´

Mai taaaicaaaa, fusai mai daunazi la nepotu-meu Suca! Ala nebunu, de m-a dus prin Franta si prin Jermania. Va zisai ca e nebun, nu?

Cum ajunsai la el ma apuca rasu´, era imbracat in capot de baie, si avea in mana o ... chestie, parca era pistol de´ala din filmele cu extraterestri. Mai sa-i dau una peste bot cand il vazui cu dracia in mana!

Il luai la intrebari n-auzi, sa zica imediat ce e cu dracia aia din mana pana nu scot cureaua de la nadragi si il articulez de nu se vede. 
Imi explica mie ca dracia este un Epilator - aparat de epilare definitiva! Iaaaaauzi, zisai io; nebunu deveni cocoana si se joaca cu "epilatauru´" sau ma insel io? Jur ca nu mai pricep nimic. Pai imi zise nebunu ca isi cumpara un aparat Silkn Flash & Go Luxx aparat pentru epilare definitiva cu lumina pulsatila IPL si ca are de gand sa scape de parul de pe gat o data pentru totdeauna. Acu´ are dreptate saracu, ca a dat la bani pe camasi de m-am saturat eu. Cum isi cumpara camasi, cum "le roade" reverele cu barba si parul de pe gat de parca are Glaspapier in loc de barba. A mai fost el la saloane de epilare definitiva, dar a zis ca il costa prea mult toata treaba. Asa ca a decis sa faca o investitie pentru el. 

Acu´ e treaba lui ce si cum face, oricum nu inteleg eu cum sta treaba cu Epilarea ... cu tehnologia IPL, lumina pulsatila si alte cele. Tot SF-uri sunt pentru mine! 

Incerca saracu sa imi explice ca parul se poate epila definitiv... ca acum exista metode sigure si sanatoase pentru asta, imi arata si niste imagini ca sa pricep mai bine.

 
Cred ca sunt eu mai greu de cap. Nu se prind chestii atat de tehnologice de mine. Il las pe el sa se epileze si eu merg sa vad un meci de fotbal cu vecinu´ Vasile! Daca vreti explicatii, intrebati direct la baietii si fetele de la Silk´n! Sigur o sa va explice mai bine decat mine cum sta treaba cu parul si epilarea definitiva. 


Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2014





2 Responses so far.

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.
  2. who want tom and jerry 2000+ full Hd episode with pop con we also provides 1000 games of tom and jerry on this site http://tomandjerry.asia/tomandjerry.php

Lasa aici comentariul tau!
Multumesc!