Habarnescovici

Habar nu am ce inseamna sa fii partener MEDIA! 
Habar nu am cum as putea sa impresionez pe cineva pentru a putea deveni partener MEDIA! 

Dupa mintea mea habarnista, a fi partener media inseamna sa ai DEJA o imagine, sa poti sa impartasesti ideile, viziunile si parerile tale catre cat mai multi OAMENI, indiferent de care ar fi mijloacele media folosite. 

Dar, ca sa raspund provocarii SuperBlog 2014, pe mine nu ma recomanda nimic pentru a deveni partener MEDIA. Poate doar spiritul haios si nastrusnic si capro-ursos sau urso-capros. Daca stau bine sa ma gandesc, SuperBlog ar trebui sa fie mandru ca am ales sa imi trimit "animalele" in padurea online-jurnalistica.
Responsabilitatea de a fi partener media cred ca ar fi mult prea mare pentru umerii firavi ai CapreiMele. Nici macar domeniu propriu nu am. Cititori nu sunt o sumedenie; probabil as avea sanse mai mari pe parte de promovare atunci cand as fi fata in fata cu lumea, la un blog meet local, sau la beer meet de oameni internetonauti si bloggeri. 

Dar daca nu am eu talent in a fi partener media, cum spuneam mai sus, am sa impresionez juriul Ultimei Probe din Superblog 2014 atunci cand am sa aduc un zambet pe buzele TUTUROR celor care vor citi acest articol. 

Urmatorul videoclip va fi inchinat 100% Ralucai Cincu. Ea va fi la fel de bucuroasa (sau chiar mai mult) atunci cand ne va juriza TOATE articolele. :D


Si daca tot a venit vorba de oite vesele, TREBUIE sa aducem in discutie si ceva Lupi nu? 
Relatez mai jos ... cel mai tare banc cu lupi din istoria bancurilor: 

Doi lupi planuiau sa fure oi de la stana unui cioban:
- Asteptam sa se lase seara!
- Si ?
- Cum "si" !? .. Mergem sa dam lovitura la stana ciobanului.
Doar ca dintr-un copac, o pasarica aude tot ce planuiau ei si ii spune ciobanului; ciobanul auzind ce aveau de gand sa faca lupii, se inarma cu o bâtă si astepta sa se lase seara ...
Miezu´ noptii, bezna afara, cei doi lupi erau in drum spre stana. Ajunsi acolo s-au contrazis care sa intre primu` si intr-un final intra ala mai destept ...
Deschide poarta usor, baga capul si ZBANG!! O bâtă`n bot de la cioban!
Lupul, tinand mana la nas se intoarce catre celalalt:
- Ba, intra tu primu` ca pe mine ma bufnește râsu`!


P.S. Cu speranta ca am reusit sa aduc macar un mic zambet in coltul gurii si sa descretesc putin fruntile, sunt sigur ca voi participa (si mai activ) la Spring Super Blog 2015 ... cat si la SuperBlog 2015! Experienta din anii trecuti, organizatorii, oamenii ma fac sa vreau MEREU sa ma reintorc in gasca SuperBlogosferica.

Acest articol a fost scris pentru ultima proba din SuperBlog 2014. 

2 Responses so far.

  1. Eu am râs ca o isterică :D Super tare bancul lupilor :D Felicitări pentru perseverenţă şi poate data viitoare reuşeşti să ne dai cu bâta-n nas câştigând SuperBlog :D :P
    Hugss!

  2. Voi incerca sa nu fiu cea mai desteapta...

    Multumesc pentru rasetele de duminica seara!

    Response from morar ioana

Lasa aici comentariul tau!
Multumesc!