O cafea buna face ziua si mai buna

Cafeaua!
Pentru mine cafeaua reprezinta "licoarea zeilor". Cel putin a Zeului Capra si a Ursului ce ma intitulez.



Nu pot sa imi incep ziua fara o CAFEA! O cafea fierbinte care sa imi trezeasca simturile si sa ma duca cu bine peste provocarile zilei ce urmeaza! Dar daca am cafea deja facuta de seara .. sau cu o zi inainte, nu ma deranjeaza sa beau cafeaua rece. Precum zicala aceea despre pizza:  pizza este ca sexul, e buna oricand! Eu am reformulat zicala si am adaptat-o la CAFEA! Cafeaua este ca sexul, e buna ORICAND! 


Ma intreba cineva cum prefer cafeaua, sau mai bine zis care metoda de preparare. Nu conteaza pentru mine! CAFEAUA E CAFEA! Fie ca este cafea la ibric, sau cafea in baie de nisip, sau cafea la espressor sau filtru, eu IUBESC cafeaua! As putea spune ca-s dependent de cafea.

Momentan folosesc un filtru de cafea, un filtru care isi face treaba destul de bine pentru gusturile mele, desi mi-ar placea sa am un espresor profesional. Am vazut pe magazinul MarketOnline.ro  un espresor Philips profesional ce imi face cu ochiul. Acum trebuie sa ma apuc sa strang banutul sau sa il mituiesc pe Mos Craciun... poate imi aduce si mie un exemplar cafecios! 


Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2014

Lasa aici comentariul tau!
Multumesc!