Sensibilos

Apoi dragii moșului, țin să vă spui ca am o problemă. Bine ... s-o spui pe-a dreaptă, nu eu am o problemă, ci nepotu-meu Sucă. Cum care Sucă? Nepotu-meu de mă dusă prin Franța și pe la nemți... Dap, el! Are o problemă, auz! 

Nu știu ce să mă mai fac cu el, cum vine frigu' cum parcă dă vre`o vrăjitoare cu farmece pe el. Cum să îți spui io... se înroșeste la față ca o fată mare la ... măritat. Iar după roșeața asta, la vre`o două zile, i se desprinde pielea de zici că a dat lepra în el și alta nu. Am fost cu el la doctoru` de piele, și cică are pielea sensibilă. Auz` la el, sensibilos flăcău! Adăugă doctoru` că „Sensibilosu`” meu tre` să folosească produse dermatocosmetice ca cocoanele. Când auzii, mai să-i dau una după cap la doctor n`auzi... pai Sucă al meu e muiere să se dea cu creme și alte baliverne dinastea? Nu Nu ... nu îl las eu pe Sucă să se cremuiască, iaaauuuzi drăcie! 

Da nu apucai io să gândesc bine treaba asta că mă luă doctoru` la întrebări, cum făceam eu când eram tânăr? Că eu nu mă spălam de bube și de „dragoste” pe față? Că să îmi aduc aminte ce făceam io pe vremea mea... Și să știi bre` că avea dreptate! 

Când eram io tânăr, mă spălam cu leșie de cenușă pe cap și pe față. Făcea bunică-mea un săpun din grăsime de porc cu zmirnă și mai știu eu ce flori și plante frumos mirositoare mai punea ea acolo? Cum mă spălam cu minunile preparate de Buna cum dispăreau toate bubele de pe fața mea ca prin Farmec. Parol`, pe-a dreaptă v-o spui. 

Mda` cum mă puse doctorașu ăsta de piele pe gânduri... dacă el mă luă la întrebări mai devreme, veni rându`  meu să-l iau pe el la întrebări. Și mi-l pusăi la muncă să gândească care este CEL MAI BUN leac pentru tenul sensibil a lu` nepotu-meu. Se apucă el să-mi zică de niște alifii de prin nu știu ce țări cu nume pe care nici nu le înțelegeam... Așa că îl luai la rost, să vorbească frumos cu mine, că eu nu l-am înjurat de neam și glie! (Se puse doctoru` pe râs auzi, de veni asistenta peste noi să ne întrebe dacă ne e bine). Se gândi el ce se gândi și apoi îmi zise că are soluția ideală pentru problema lu` nepotu-meu! Gerovital H3 Derma +. Asta îmi sună bine! De Gerovital am auzit și io, ba` chiar am și folosit produse de la Gerovital Doctor în Frumusețe.  Da nu mai știam prea bine cu ce se mănâncă aceste produse. Așa că iar îl luai la întrebări pe doctoraș, să îmi spună mintenaș ce e cu Gerovital și cu ce poate să-l ajute pe Sucă al meu. Îmi zise că Gerovital prin ale sale produse dermatocosmetice, reprezintă prima gamă anti-age din lume! Iauuuz`, zisăi io`, ANTI CE? Iar mă înjură sau ... cum? ”Anti îmbătrânire, taică” îmi zise el pe limba mea. Când auzii, îi zisăi că dacă mă face din nou tânăr, cumpăr toate produsele auz`! Mai explică el pe acolo că nu merge treaba așaaa ușor, că e vorba despre produse cosmetice care au această proprietate, să facă tenul mai luminos, mai curat, să spui Adio, ten sensibil! 

Gata, m-a convins, și pe mine și pe al meu Sucă. Mersărăm repede la farmacie și cumpărarăm Crema Activ Hidratantă 24h din aceeași gamă Gerovital H3 Derma +. 

Și dacă tot ajunsăi aci la farmacie, îmi cumpărai și mie o cutie de Tratament anticădere a părului, poate așa mai rămân și eu cu ceva păr pe lângă chelie, auz`! Iar dacă la mine n-o mai fi bun, că de`, eu mi-am trăit traiul și mi-am mâncat mălaiu`, siguuur o să fie bun pentru Sucă al meu, că bag samă că și lui începe să-i cadă părul sau mai bine zis, să-i crească chelie! 

Acest articol a fost scris cu Farmec pentru Superblog 2014

2 Responses so far.

  1. Sucar articolul!

  2. Sa-i iei ceva si lu' Nea Marin, pentru ridurile de la ras :)

Lasa aici comentariul tau!
Multumesc!