Farmecescu se numea

Ma dusai mai daunazi la o plimbare pe centru. Cum stateam eu asa linistit pe o banca si savram o tigara, imi atrasa atentia o domnisoara. Bruneta, inalta, proportionata frumos ... cum ar zice olteanu, o dama BINE! :D

Stand eu asa si admirand bunaciunea zilei, mai mai sa imi cada tigara din mana cand vad ca domnisoara ma fixeaza cu privirea si vine tinta inspre mine! Cu pasul apasat, rochita-i rosie si un "suflet" jucaus nevoie mare, venea croita catre mine! Pe umarul stang avea o geanta neagra lucioasa!

- Buna ziua, numele meu este Maria Farmecescu!
- Aaa...aaa Buna ziua, incantat! Zisai eu incurcat in cuvinte.
- Vreau sa aflu parerea dumeavoastra despre ingrijirea feminina. Imi puteti raspunde la cateva intrebari?
- Cu mare placere va raspund, dar de ce credeti ca as avea eu habar despre ingrijirea feminina? Arat eu asa ... efeminat?
- NU! In nici un caz, ba din contra, pareti un om cu un caracter puternic masculin (in capu meu .. hai hai .. mai taie din ele).
- Ahahaha, multumesc multumesc, nu cumva incercati sa imi vindeti gogosi? Ca doar e la moda!
- Domnule, cu respect, daca va deranjeaza aceasta conversatie, va urez o zi buna si frumoasa!
- Hei ... doar glumeam si eu cu dumneata! Nu vreau sa iti stric zambetul frumos! (pfff... pe asta de unde am scos-o?)
- Bun! Atunci va rog sa imi spuneti ce conteaza pentru dumneavoastra la aspectul exterior al unei femei.
- Pff... grea intrebare. Conteaza aspectul exterior dar nu este asa de important. Cel putin pentru mine. Un aspect general ingrijit este de ajuns pentru o tinuta care sa atraga privirea, poate ati observat ca privirea mi-a fost atrasa de aspectul dumneavoastra ingrijit.
- Da? Nu am observat!
- Siiiigur ca da! Daca nu observati ca ma ... "holbez" la dumneavoastra, cum ati venit asa .. direct, tocmai la MINE!?
- Aaa .. pai .. v-am spus mai sus, consider ca sunteti un barbat care ar avea habar despre regnul feminin.
- Da .. da! Bine, fie ca dumneavoastra. Atunci sa continuam cu raspunsul la intrebarea dumneavoatra. La o femeie imi place parfumul; apreciez modul in care stie sa isi asorteze tinuta, aici vorbim despre tinuta ca un Tot: de la combinarea hainelor, culoare, asortarea gentii cu pantofii pana la culoarea unghiilor.

- Ma bucur ca ati adus vorba despre unghii. Ce parere aveti despre unghiile mele?
- Umm... de obicei nu ma atrag unghiile cu oja Neagra, dar cum am spus mai sus, asortarea culorii unghiilor cu geanta, cu pantofii ca un tot unitar, ma fac sa apreciez toata imaginea, de ansamblu.
- Va multumesc pentru sinceritate, oja se numeste Enjoy your dark side si apartine colectiei de lacuri Farmec Collection 2014, nu ca ar trebui sa va intereseze acest aspect, dar poate aveti o iubita si poate isi doreste o astfel de oja Farmec
- Multumesc si eu pentru intentie, si nu, nu am o prietena sau iubita, banuiesc ca asta era intrebarea in fond si la urma urmei! Sau... ma insel?
- Ummm (zice domnisoara imbujorata toata) sa fiu sincera, imi pareti interesant, cum am spus mai sus. Stiu ca nu se cade ca o domnisoara sa invite pe cineva la o cafea sau la un suc, dar... (cu o voce tremuranda) mi-ar face placere daca am continua chestionarul undeva mai ferit de ochii trecatorilor. 
- Suna tentant, chiar aveti Farmec in ceea ce faceti si am sa accept invitatia. 
Pot mentiona ca am fost placut impresionat de latura intunecata a timpului petrecut in compania domnisoarei Farmecescu. 

Mai departe las imaginatia sa lucreze si vreau sa multumesc competitiei SuperBlog 2014 pentru ca imi pune mintea la contributie si Farmec ca stie cum sa ne faca pe noi, cititori si scriitori de bloguri, interesati de produsele lor. 


P.S. Concertul ROCK a fost foarte HARD! Hard Rock!


One Response so far.

  1. Mah, regnul feminin iti cam inflacareaza imaginatia, da' hotaraste-te, ori Dumneavoastra ori Hard Rock? Sau asa a fost cronologia?

Lasa aici comentariul tau!
Multumesc!