Prietenie, contributie, COMUNITATE

Cu drag imi aduc aminte de prima iesire in OFFLINE! 
O mana de oameni ne-am adunat intr-un bar din orasul nostru Alb Albastru, Craiova. 
Sper sa zic bine, initiatorul acestei ide a fost nimeni altul decat cel mai Cretzului om pe care il cunosc! Razvan Damian Irimescu, un om cu un ras ce te face sa pierzi orice urma de tristete sau suparare! Apoi, la acel BeerMeet Blogosferic a fost si Marius Calugaru zis Blogatu, care dupa o bere deja era cel mai fericit, limba i se impleticea si nici lui nu-i venea sa creada ca... s-a ametit. Nu in ultimul rand il mentionez pe Daniel Botea. Cel mai Natural OM pe care il cunosc. O pofta de viata, naturala, de neinchipuit. El este omul care m-a convins pe mine, si pe altii din cate am auzit, sa particip la SuperBlog. Un concurs pentru bloggeri mici ce au ganduri mari. Acum poate cea mai longeviva competitie blogosferica din Romania, si cu siguranta cea mai mare Comunitate pe una din platformele de socializare. Mai exact pe Facebook. 


A fost prima iesire tip Beer Meet, apoi au venit altele si altele ... LUNAR! Traditia s-a exitins, si s-a ajuns la un Sport Beer Meet Blogosferic sau Social Media.

SuperBlog mi se pare ca poate detine titlul de cea mai mare adunare in OFFLINE a Online-ului.
Galele SuperBlog reprezentand unul din cele mai frumoase intruniri la care un om din ONLINE poate participa in Offline. Eu am participat numai la o gala SuperBlog, cea din 2013 (sper sa ajung si la cea din 2014). Oamenii din spatele Online-ului, sunt EXTRAORDINARI! Aici vorbesc despre Toata comunitatea SuperBlog, de la organizatori, sponsori, pana la noi, bloggerii participanti. 

Consider ca astfel de iesiri din Online in lumea Reala a Offline-ului sunt binevenite si aduc numai lucruri bune, atat comunitatii locale, cat si comunitatilor generale, fie ca sunt ele Online sau Offline.

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2014

Lasa aici comentariul tau!
Multumesc!